fredag 4 december 2009

Vegansk pizza på Tevere.

Nu blir jag sugen, men va fan e mitt kreditkort? Shit också, hoppas vid min Gud att jag glömt det på vandrarhemmet?
Tillbaks på STF Fridhemsplan. Oh my God, det finns inte här heller! Nu jäklar blir jag skraj. Ringer till Tevere, för att kolla om jag möjligen tappat det framför disken när jag stod och kollade menyn. Nej, inget kort där heller. Senast jag använde det, var när jag betalade vandrarhemmet? Med hjärtat i halsgropen, rusar jag tillbaka ner till receptionen och frågar om jag möjligen glömt det där. Hon frågar efter mitt namn och går omedelbart in på kontoret och återvänder med mitt kort. En av städarna hade hittat kortet i korridoren till mitt rum på 5:e våningen. Hur fan kunde jag klanta till det så? Puh, länge sedan jag känt sådan tacksamhet. Underbart att det finns ärliga människor. Städaren räddade hela min vistelse i Stockholm. Måste lägga mig å vila lite efter denna pärs. Passar samtidigt på att bädda och ladda min mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar